Z radością zapraszamy Was na dobrą rozmowę pt.:
“Jak się żyje w Barlinku? Porozmawiajmy.”

Kiedy: w czwartek 25 maja
O której: o godzinie 17.30
Gdzie: w Europejskim Centrum Spotkań - ul. Leśna 1, Barlinek

Jeśli jesteś osobą:
- która lubi rozmawiać,
- chce poznać zdanie innych,
- chce spotkać się w przyjaznym gronie,
- pragnie być wysłuchaną,
- dla której Barlinek jest ważny/bliski/nie jest obojętny,
- która chce podzielić się tym, co dla niej ważne,
a wszystko to przy kawie lub herbacie.

Organizatorkami spotkania są:
- Ela Smoczyk (Stowarzyszenie Plantacja Wyobraźni MDK)
- Justyna Klimek (Fundacja Przyjaciele Czterech Łap)
- Agnieszka Nikoliszyn Granatowska (Stowarzyszenie "Włóczykijki")

Partnerami spotkania są:
- Barlinecki Ośrodek Kultury
- barlinek24.pl

Spotkanie jest organizowane w ramach projektu „Jak rozmawiać? Wspieranie umiejętności informacyjnych jako podstawowej kompetencji świadomego obywatelstwa w demokracji uczestniczącej", realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Projekt jest finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele - Fundusz Regionalny.

Więcej informacji o projekcie:
https://jakrozmawiac.org.pl/

Dnia 6 maja w Mostkowie, odbył się uroczysty apel z okazji Gminnych Obchodów Dni Strażaka. Podczas uroczystości dokonano wręczenia odznaczeń i oficjalnie przekazano quada, który został zakupiony w ramach zadania sołeckiego Barlineckiego Budżetu Obywatelskiego.

Oficjalną część spotkania rozpoczęło odśpiewanie Hymnu Ochotniczych Straży Pożarnych, złożenie meldunku zastępcy Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaśpiewano Mazurka Dąbrowskiego.

Uchwałą Prezydium Zarządu Oddziału Wojewódzkiego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP województwa zachodniopomorskiego Złotym Medalem za Zasługi dla Pożarnictwa odznaczony został druh Roman Wilk OSP Mostkowo. Srebrnym Medalem za Zasługi dla Pożarnictwa odznaczony został druh Tomasz Iluchin OSP Mostkowo. Brązowym Medalem za Zasługi dla Pożarnictwa odznaczony został druh Artur Sawicki OSP Rychnów.

Uchwałą Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w Myśliborzu, odznaką „Wzorowego Strażaka” odznaczeni zostali druh Maciej Wacławiak OSP Mostkowo, druh Damian Kisała OSP Mostkowo oraz druh Kacper Nowak OSP Mostkowo

Uchwałą Prezydium Zarządu Oddziały Miejsko – Gminnego Związku OSP RP w Barlinku, odznaką „Za wysługę lat” odznaczeni zostali:

60 lat – druh Józef Stępień OSP Barlinek, 50 lat – druhowie Józef Pieńkowski i Jan Małas OSP Barlinek,

25 lat – druh Marcin Chatkiewicz OSP Mostkowo, 20 lat – druhowie Krzysztof Paszek i Jan Staszewski OSP Barlinek, druh Roman Wilk OSP Mostkowo,

10 lat – druhowie Maciej Wacławiak i Damian Kisała OSP Mostkowo, druhowie Łukasz Stefański i Paweł Dąbrowski OSP Barlinek, druhowie Tadeusz Niedzielski, Zbigniew Skoczek i Jacek Heyser OSP Lutówko.

Po wręczeniu odznaczeń, poświęcono i uroczyście wprowadzono do podziału pojazd ratowniczy. quad KYMCO model MXU 700 wraz z osprzętem: przyczepą ratowniczą, noszami i torbą PSP-R1. Jego koszt to 80 tyś. zł. Pojazd będzie służył całej społeczności naszej gminy.

BURMISTRZ  BARLINKA
OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO
DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W BARLINKU

 
I. 
Organ prowadzący szkołę:

Gmina Barlinek, adres: ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.

II. Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku, ul. Jeziorna 12, 74-320 Barlinek.

III. Wymagania wobec kandydatów na stanowisko dyrektora:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1, § 2, § 6 oraz § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.).

IV. Oferta osoby przystępującej do konkursu powinna zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki

2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

 – stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo

 – stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

 – stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

 – imię (imiona) i nazwisko,

 – datę i miejsce urodzenia,

 – obywatelstwo,

 – miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,

5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

6) w przypadku cudzoziemca - poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:

- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub

- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w  31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289),

11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w  7 ust. 13a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 oraz z 2021 r. poz. 255 i 464) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,

12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,

13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w  76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 i 619), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),

15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

Wszystkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów każda strona winna być poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Na żądanie organu prowadzącego przedszkole kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 4-7, 12 i 13.

V. Sposób i termin składania ofert:

  1. Oferty, w zamkniętych kopertach, z podanym na kopercie imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji i numerem telefonu oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku”, należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku lub przesłać na adres:

Urząd Miejski w Barlinku
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek.

  1. Termin składania dokumentów upływa 24 maja 2023 r. o godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Barlinku). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VI. Informacja o składaniu ofert w formie elektronicznej.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert w postaci elektronicznej.

VII. Sposób powiadomienia kandydatów o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną poinformowani pisemnie w postaci papierowej na adres podany na kopercie.

VIII. Dodatkowe informacje.

  1. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Barlinka.
  2. Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.

IX. Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w konkursie na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, str.1), informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
    w Barlinku jest Burmistrz Barlinka, ul. Niepodległości 20, 74 – 320 Barlinek.
  2. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora, a także po jego zakończeniu, na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. c) RODO.
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt. 3 odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy i podmioty uprawnione
    w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora. Dane osobowe są również ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania usunięcia danych osobowych
    w przypadkach przewidzianych prawem; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  9. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

 

Zapraszamy do wypełnienia ANKIETY dotyczącej zmian zachodzących w Państwa społeczności na terenie gmin obszaru działania Lokalnej Grupy Działania (LGD) Stowarzyszenia ,,Lider Pojezierza” (Barlinek, Bierzwnik, Boleszkowice, Choszczno, Dębno, Krzęcin, Lipiany, Myślibórz, Nowogródek Pomorski, Pełczyce, Przelewice, Pyrzyce, Recz i Trzcińsko-Zdrój) *.

Każda Państwa uwaga lub sugestia dotycząca realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR) na obszarze Stowarzyszenia ,,Lider Pojezierza” jest dla nas bardzo cenna. Jako mieszkańcy, liderzy oraz osoby bezpośrednio zaangażowane w działalność LGD macie Państwo ogromną wiedzę i doświadczenie, które pozwolą zdiagnozować kluczowe potrzeby wsparcia w nowym okresie programowania na lata 2023-2027.

Dla Państwa wygody i komfortu, ankietę przygotowaliśmy w taki sposób, byście mogli ją wypełnić ankietę na komputerze i przesłać na adres mailowy:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Link do ankiety:

http://liderpojezierza.pl/projekty-stowarzyszenia/plan-w%C5%82%C4%85czenia-spo%C5%82eczno%C5%9Bci-lokalnej-w-przygotowanie-lsr-na-lata-2021-2027/2255-ankieta-dotycz%C4%85ca-zmian-zachodz%C4%85cych-w-pa%C5%84stwa-spo%C5%82eczno%C5%9Bci-na-terenie-gmin-obszaru-dzia%C5%82ania-lokalnej-grupy-dzia%C5%82ania-lgd-stowarzyszenia-,,lider-pojezierza.html

Dziękujemy za poświęcony czas i za udział w ankiecie.

      

 

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza do udziału w webinarium CEDUR pt. "Inwestowanie w fundusze inwestycyjne – jak to robić z głową?".
Webinarium odbędzie się 12 maja 2023r. w godzinach 10:00-12:00.
Zgłoszenia na webinarium będą przyjmowane za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego.
W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację.
Szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej 11 maja 2023 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.